به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:
- مدرک تحصیلی: کارشناسی، کارشناسی ارشد حقوق
- شرایط تخصصی: تهیه، بازنگری، بررسی و ارائه راهکارهای حقوقی در موضوع انواع قراردادها، تعهدنامهها و توافق نامهها، همکاری در فرآیند حسابرسی و برقراری ارتباط با تیم حسابرسی جهت ارائه مستندات مورد نیاز، همکاری در امور مجامع، ثبت شرکتها و تهیه گزارشات مورد نیاز هیأت مدیره
- شرایط اداری: مسلط بر زبان انگلیسی
- سایر شرایط: آشنایی با بازار سرمایه، آشنایی با قانون تجارت ایران، آگاهی از قوانین بازار بورس و اوراق بهادار ایران، توانایی تهیه و بررسی اسناد به هر دو زبان فارسی و انگلیسی، آشنایی با مهارتهای مذاکره، توجه به جزئیات، دقیق، منظم و مسئولیتپذیر
- سابقه فعالیت: حداقل ۴ سال سابقه فعالیت مرتبط
رزومه خود را با عنوان « کارشناس ارشد حقوقی و امور قراردادها » به آدرس ذیل ارسال کنید:
HR@Toranjcapital.com
بیشتر بخوانید:
-
استخدام « کارشناس نظارت »
-
استخدام « مدرس مهندسی مالی »
-
استخدام « مسئول دفتر مدیرعامل »
-
استخدام « مدیر صندوق درآمد ثابت »
-
استخدام « نیروی خدمات و تشریفات »
نظر شما